Portfolio / Projecten

Polyglass Netherlands

Ontwikkelen van een heldere strategische positionering en vertaling naar productportfolio, markt- en merkpresentatie en een commerciële organisatie die aansluit bij de kracht van de internationale Polyglass Group.

ICG Rijnconsult

Leidinggeven aan business development om klantengroei, zichtbaarheid en internationale samenwerking te stimuleren.

WECAL

Leiden van sales en marketing om omzet en marktaandeel te vergroten via onderscheidende producten en diensten.

M&G Group

Ontwikkelen van een business development-strategie gericht op duurzame groei en uitbreiding in Europa en daarbuiten.

Pelican Rouge

Leiding geven aan verdere ontwikkeling en internationale uitbreiding van het Pelican Rouge merk in de B2C (Horeca en Retail) in de B2B-kanalen.

RTL Nederland

Management consulting en coaching gericht op het ontwerpen van een organisatiestructuur die optimaal afgestemd is op de business strategie.

Jacobs Douwe Egberts Professional

Management en coaching van product en marketing professionals op het gebied van professionele koffieoplossingen.

Fontem Ventures

Strategische business en marketing consultancy voor een baanbrekende internationale innovatie.

FrieslandCampina

Ontwikkeling en uitrollen innovatieve strategieën en campagnes voor Dutch Lady in Kuala Lumpur.

Iquality

Formuleren van heldere groeistrategie en marketing-, salesplannen. Coaching M&S manager naar hoger vakinhoudelijk en managementniveau.

GDF Suez

Formuleren van onderscheidende en gedragen missie, visie en bedrijfspositionering.

Philips

Oplevering van integraal voorstel voor de Executive Committee voor de uitrol van een global marketing capability programma.

Ordina

Een vernieuwde eHealth propositie met een duidelijk antwoord op de klantvraag en een hierop afgestemde introductiestrategie.

Randstad

Via verbinding en samenwerking verhogen van marketingniveau en servicegerichtheid naar klanten.

LeasePlan Bank

Nieuwe positionering en groeistrategie door onder meer het faciliteren van strategische heidesessies.

Infostrada

Richting bepalen, onderscheidende brand identiteit ontwikkelen en uitrollen voor bedrijven binnen Infostradagroep.

Mondelez

Operationeel marketing management in de Benelux voor LiGa, LU Time Out en Belvita.

Sara Lee

Marketingverantwoordelijk voor de koffiemerken Douwe Egberts, Kanis en Gunnink en Van Nelle in Nederland.

Electrabel

Advies en begeleiding van de retaildivisie en coördinatie pitchproces met constructieve bureau-/klantrelatie.

SABMiller

Formuleren van wereldwijde merkstrategie voor Grolsch met focus op concrete groeistrategie.

Eerdere projecten