Over Roolvink

Richard Roolvink is een bedrijfskundige en ervaren marketingstrateeg die veelvuldig betrokken is geweest bij de vernieuwing en transformatie van marketingorganisaties binnen uiteenlopende bedrijven om deze professioneler, innovatiever en ondernemender te maken. Zowel als adviseur, manager en coach weet hij de balans te vinden tussen binnen- en buitenkant, boven- en onderstroom en logic en magic van merk en organisatie. Een balans die hij samen met zijn klant bepaalt en richting geeft. Van de ‘why’ als vertrekpunt via de nieuwe strategie naar co-creatie en activatie.

Hij gaat obstakels niet uit de weg, durft kritische vragen te stellen en zorgt voor nieuwe inzichten. Richard heeft kennis van uiteenlopende branches en ruime leidinggevende internationale ervaring. Hij deelt dit graag om mensen, teams en organisaties te helpen hun groeikracht te (her)vinden om hun dromen en ambities te kunnen waarmaken.

Missie

Organisaties een grotere impact laten realiseren, gebaseerd op helder inzicht, een relevant doel en scherpe positionering.

Visie

Richard is ervan overtuigd dat organisaties waarbij de binnen- en buitenkant naadloos aansluiten geloofwaardig, relevant en langdurig succesvol zijn. Hij zet daarom teams en organisaties in hun groeikracht en transformeert ze naar een volgend niveau door te helpen professioneler, innovatiever en meer ondernemend te worden.

Richard Roolvink
Richard B. Roolvink