Leiding geven aan verdere ontwikkeling en internationale uitbreiding van het Pelican Rouge merk in de B2C (Horeca en Retail) in de B2B-kanalen.
Management consulting en coaching gericht op het ontwerpen van een organisatiestructuur die optimaal afgestemd is op de business strategie.
Management en coaching van product en marketing professionals op het gebied van professionele koffieoplossingen.
Strategische business en marketing consultancy voor een baanbrekende internationale innovatie.
Ontwikkeling en uitrollen innovatieve strategieën en campagnes voor Dutch Lady in Kuala Lumpur.
Formuleren van heldere groeistrategie en marketing-, salesplannen. Coaching M&S manager naar hoger vakinhoudelijk en managementniveau.
Formuleren van onderscheidende en gedragen missie, visie en bedrijfspositionering.
Oplevering van integraal voorstel voor de Executive Committee voor de uitrol van een global marketing capability programma.
Een vernieuwde eHealth propositie met een duidelijk antwoord op de klantvraag en een hierop afgestemde introductiestrategie.
Via verbinding en samenwerking verhogen van marketingniveau en servicegerichtheid naar klanten.
Nieuwe positionering en groeistrategie door onder meer het faciliteren van strategische heidesessies.
Richting bepalen, onderscheidende brand identiteit ontwikkelen en uitrollen voor bedrijven binnen Infostradagroep.
Operationeel marketing management in de Benelux voor LiGa, LU Time Out en Belvita.
Marketingverantwoordelijk voor de koffiemerken Douwe Egberts, Kanis en Gunnink en Van Nelle in Nederland.
Advies en begeleiding van de retaildivisie en coördinatie pitchproces met constructieve bureau-/klantrelatie.
Formuleren van wereldwijde merkstrategie voor Grolsch met focus op concrete groeistrategie.